Carta di tazza di rivestimentu à base d'acqua
Introduzione di u produttu
Rivestimenti di barriera à l'acquasò fatti da una varietà di materiali chì cuntribuiscenu à e so proprietà protettive cum'è Polimeri; cera è oliu; Nanoparticule; è Additivi.
In ogni casu, a formulazione specifica di un revestimentu di barriera à l'acqua pò varià secondu e caratteristiche desiderate, cum'è u livellu di resistenza à l'umidità, a barrera di grassu o a respirabilità.
Quandu si tratta di u prucessu di fabricazione, a scelta di i materiali hè determinata da l'equilibriu trà l'amichevule ambientale, u costu, i requisiti di prestazione è l'applicazione specifica. Per esempiu, i rivestimenti di imballaggi alimentari priorizzanu a sicurezza è e proprietà di barriera contr'à i grassi è l'olii, mentre chì l'applicazioni industriali puderanu fucalizza più nantu à l'umidità è a resistenza chimica.
Certificazione
GB4806
Certificazione PTS Riciclabile
SGS Testu di Materiale di Cuntattu Alimentariu
Specificazione
Punti chjave nantu à a carta di rivestimentu à l'acqua
Rivestimenti di barriera à base d'acquasò diventati pupulari in 2024 è 2025 cum'è l'aspittavamu è questu hè perchè parechji paesi regulanu i tazzi tradiziunali di l'oliu in l'imballu di l'alimentariu. Siccomu i rigulamenti diventanu più rigorosi, a scelta di rivestimenti à l'acqua pone l'imprese cum'è rispunsevuli è avanti. Ùn solu risponde à e dumande regulatori attuali, ma ancu preparanu l'imprese per e linee guida future focalizzate in a sustenibilità è a salute di i cunsumatori.
In quantu à i benefici per a salute di u cunsumadore, i rivestimenti à l'acqua eliminanu l'usu di sustanzi chimichi dannosi cum'è Bisphenol A (BPA) è ftalati, chì sò spessu truvati in altri tipi di revestimenti. Questa riduzzione di sustanzi tossichi rende i tazzi più sicuri per i cunsumatori, minimizendu i risichi potenziali per a salute associati à l'esposizione chimica. Assicura chì u pruduttu hè più sicuru per tutti, da u persunale di fabricazione à u cunsumadore finale.
Funzionalità è prestazione:
I ricercatori anu focu annantu à a formulazione di rivestimenti chì puderanu ottene e proprietà di barriera desiderate, cumprese a resistenza à u grassu, u vapore d'acqua è i liquidi, mantenendu a cumpatibilità cù i prucessi di stampa.
Test di repulpabilità:
Un aspettu cruciale di u sviluppu era assicurà chì u revestimentu à l'acqua puderia esse efficacemente separatu da e fibre di carta durante u prucessu di riciclamentu, chì permette di riutilizà a pasta di carta riciclata.